Oldalak

2012. december 3., hétfő

Életjel és egy új történet prológusa ! :D

Sziasztok!

Pár nap kihagyás után visszatértünk/ tértem. :D Sajnos ezt a történetet Netty nélkül kezdem el, de remélhetőleg miután kipihente magát, majd ismét olvashatjuk az ő írásait is :D Már régóta megfogalmazódott bennem ez a történet, de gondoltam megvárom míg befejezzük az előzőt. Úgy terveztem, hogy én is pihenek pár hetet, de mivel láttam/olvastam, hogy szeretnétek új történetet olvasni, ezért gondoltam, akkor hamarabb elkezdem :D A prológust már olvashatjátok is, de csak akkor rakom fel az első fejezetet ha kapok visszajelzéseket annak érdekében, hogy folytassam. Szóval aki szeretné ha folytatnám szánjon rá egy-két percet és írjon egy komit :D

Jó olvasást!

Puszi: Wiky





Prológus

Táncra kelt szenvedély

Ha a táncunkat nézed, a szívünk szavait hallod.”

Kristen Stewart (17) mindene a tánc, az önkifejezés eszköze. Hihetetlenül tehetséges táncos, amiért sokan irigykednek is rá. Nem volt felhőtlen gyerekkora, de élete legboldogabb pillanata volt, mikor felvették a Los Angeles-i tánciskolába ahová immár két éve jár. Szoros barátságokat kötött néhány lánnyal akikkel egy csapatot alkot és legfőbb céljuk, hogy sikeressé váljanak.

Robert Pattinson (18) szülei tiltása ellenére táncolni kezdett, ami a szenvedélyévé vált. Nagyszülei és nővére támogatásával felvételizett a New York-i táncakadémiára és be is jutott a barátaival együtt. Remek csapattá kovácsolódtak össze ez idő alatt és álmuk, hogy táncukkal az egész világot meghódítsák.

Két fiatal, akik messze élnek egymástól, de egy tánctábornak köszönhetően megismerkednek. Látszólag semmi közös nincs bennük csak a tánc ami összeköti őket. A tábor alatt összebarátkoznak, sőt mi több még táncpartnerekké is válnak, de egyszer mindennek vége szakad. Vajon a tábor után végleg elválnak útjaik? Találkoznak még valaha, de ami a legfontosabb táncolnak még együtt egy színpadon?




8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem nagyon megfogott. Várom a folytatást. :)
    Nikol

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok rá. Azért remélem,hogy a szerelmi szál is megjelenik benne!;)Nagyon várom az első fejezetet:)
    Katta

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszik a prológus. Kíváncsi vagyok mit találtál ki.
    Várom az első fejit.
    Nóci

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem is tetszik a prológus!! Emellett pedig az új dizi is!! :D
    Kíváncsi vagyok a törire! Várom az első részt! :)
    Orsy

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik az új töri prológusa, úgyhogy kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Várom már az első fejezetet, remélem hamar meglepsz vele minket:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Kíváncsivá tettél a prológussal, úgyhogy remélem hamarosan folytatod az új történetet, ami már most a kedvenceim közé tartozik! :D
    puszi, Gabi

    VálaszTörlés
  8. hali

    kiváncsi vagyok rá nagyon várom a kövi fejit
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés