Oldalak

2013. április 3., szerda

Hírek!!!! és egy elmaradt születésnap!! :D

Sziasztok!

Tudom, hogy már a fejezetet várjátok, de egyenlőre még azzal nem tudok szolgálni :( Az utóbbi időben sok dolog szakadt a nyakamba főleg úgy, hogy 4 hét múlva érettségizek és hát gondolom sokan tudjátok, hogy ilyenkor mennyit kell tanulni meg a tételek stb. és netem sem volt egy ideig. Ráadásul most még beteg is lettem :/ De ebben is van jó dolog ugyanis így tudok haladni a folytatással és a hétvégén most már 1000% hogy felkerül a friss. Ez az egyik dolog amiről írni akartam a másik pedig, hogy úgy döntöttem a történetet ketté szedem első és második kötetre. Ez azt jelenti, hogy az elsőből van még kb. 3-4 fejezet és utána amíg le nem zajlik júniusban a szóbelim addig nem is folytatom szóval valószínűleg csak júliusban kezdem el a második kötetet de csak ha van rá igény, hogy folytassam. Ezért arra kérnélek titeket, hogy komizzatok a bejegyzés alá, hogy mi a véleményetek a dologról. A terveimről akkor ennyit és most kicsit megkésve bár de BOLDOG SZÜLINAPOT a blognak!! :D :)




u.i.: Akkor várom a komikat :D

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Sok sikert a tanuláshoz és majd az érettségihez, és nekem tetszik az ötlet, csak ne hagyd abba. :) :) Nagyon tetszik a történet is :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Wiky!

    Kalappal az érettségihez. Szerintem is jó ötlet, és nem baj, ha két kötet lesz. Annűl tovább olvashatom Kris és Rob történetét. :)

    Nóci

    Ui. Nagyon jó lett az új dizi :)

    VálaszTörlés
  3. Mehet a menet kicsi lány... :) Az érettségi fontosabb, mint az olvasóid "kielégítése"... :)
    Hajrá, mindent bele, egy óriási szekérrel...
    Hidd el, hű olvasóid megértik, hogy más dolgod is van az íráson kívül és kitartanak .)
    Egy dologban viszont csak reménykedini tudok, mert sajnos a tapasztalataim azt mutatják, hogy ez bizony bekövetkezik....
    Szóval a legrosszabb tapasztalt verzió...
    Érettségi után, jön a nyári tombolás a nagybetűs élet lőtt... aztán elkezdődik az egyetem/főiskola.....
    új környezet, új kapcsolatok, újfajta ismeretanyag...
    és nem marad időd és energiád az írásra.....
    Ezért kérlek... ha csak lehet... valami szép kerek véggel zárd a történetet, amiben ugyan benne van a folytatás lehetősége, de ha nem folytatódik, akkor önmagában is egy remek kerek történetet alkottál....

    VálaszTörlés
  4. Hajrá!
    Egyetértek az előzővel,ami a történet folytatását illeti,sajnos nekem is ezek a tapasztalataim...Remélem most másképp lesz:)

    Sok sikert az érettségihez,nyugi csak rémisztő,de nem annyira vészes,mint az ember gondolja :)

    Puszi:Anett

    VálaszTörlés