Oldalak

2013. szeptember 11., szerda

Visszatértem!!!!!! :D

Sziasztok!


Hosszú-hosszú kihagyás után ismételten jelentkezem. Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem de semmi ötletem nem volt a friss fejezetet illetően, de most már feltöltődtem és legkésőbb péntekre kész lesz vagy akár hamarabb is de hogy kárpótoljam a megmaradt olvasóimat extra hosszú fejezettel rukkolok majd elő. 
Remélem még van aki várja és  kíváncsi rá attól eltekintve hogy sokáig nem jelentkeztem, de szándékomban áll befejezni a történtet, akkor is ha már senkit nem érdekel. :D (remélem azért van aki még várja) :)) 
Nos, tehát akkor legkésőbb pénteken friss és igyekszem ezentúl hetente frissíteni :)

Puszi nektek: Wiky


u.i.: komiba esetleg jelezhetnének azok akik várják csak hogy tudjam hányan vagytok még :)

5 megjegyzés:

  1. Szia Wiky!

    Igen, igen igen. Én alig várom hogy folytatódjon a történet :) Rám számíthatsz:)
    Örülök hogy feltöltődtél, és újabb és extra fejezettel térsz vissza.

    Nóci

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Örülök hogy vissza tértél és várom a folytatást!
    Niki

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Izgatottan várom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én is nagyon-nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés